Kategorie:
16

Wyciekły pierwsze screeny z Microsoft Office 14

Najpierw prawie miesiąc przed premierą w sieci pojawia się beta Windows 7 a teraz przeciekły pierwsze screeny z Office 14, którego premiera jest zapowiadana na 2010 rok.

Serwis MegaLeecher poinformował o przecieku screenów z nowego Microsoft Office 14. Microsoft póki co nie zadeklarował dokładnego planu wydawniczego dla swojego największego pakietu biurowego, nie wiadomo więc kiedy zostanie wydana jego pierwsza wersja testowa. Screen pochodzi z prezentacji hostowanej na jednym z serwerów Microsoftu co potwierdza jego oryginalność.

Jak widać, interfejs został znacznie odświeżony, choć jeszcze wiele jest do zrobienia gdyż według mnie zbyt razi niebieski kolor.

Więcej informacji: http://blog.techtips.pl/2009/01/pierwsze...ce-14.html

«
»

Znalazłeś literówkę? Zgłoś ją używając formularza!


Jeśli uważasz, że ten nius jest nieobiektywny, przedstawia nieprawdziwe wydarzenie, jest spamem lub nie spełnia standardów serwisu, napisz raport.

Niusy na podobny temat:

Komentarze (RSS)

Komentarze są prywatnymi opiniami dodających je osób. Prosimy o zachowanie kultury wypowiedzi. Komentarze obraźliwe oraz obniżające poziom serwisu będą usuwane. Więcej w regulaminie komentowania.

63 komentarzy

zwiń wątek adrian5632  12 stycznia 2009 o godz. 18:41 #
Gravatar

Ciekawe, co za inteligent by się nabrał, że to zrzuty… Nawet 'grafik' nie potrafił poprawnie napisać Lorem ipsum…

ALBO

Takich uczonych mamy w MS (Screen pochodzi z prezentacji hostowanej na jednym z serwerów Microsoftu co potwierdza jej oryginalność.).

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Adrianot  12 stycznia 2009 o godz. 19:21 #
Gravatar

Zapewne jest to po prostu prezentacja prototypu nowego interfejsu.

zwiń wątek mor  12 stycznia 2009 o godz. 23:49 #
Gravatar

Nie może być! Jak na to wpadłeś!?

 
 
zwiń wątek LM  13 stycznia 2009 o godz. 9:00 #
Gravatar

Co ciekawsze, udało im się osiągnąć rozdzielczości subpikselowe ;)

 
 
zwiń wątek cichociemny  12 stycznia 2009 o godz. 19:26 #
Gravatar

Klikam na miniaturę, żeby obadać co to, a to mnie przekierowuje na stronę newsa :-(

Trzeba częściej patrzeć pasek stanu :-(

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek abc  12 stycznia 2009 o godz. 19:59 #
Gravatar

Jeśli ten screen jest prawdziwy to będę wołać "MICROSOFCIE – EKRANY ROSNĄ NA SZEROKOŚĆ A NIE NA WYSOKOŚĆ!!!". Bo ten interfejs wydaje się zabierać jeszcze więcej miejsca na wysokość niż ten z MSO2007.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek wujek_bogdan  12 stycznia 2009 o godz. 20:05 #
Gravatar

doklanie! nie wiem co to za kretynski pomysl. o ile sam pasek jest ciekawie zaprojektowany i po przyzwyzcajeniu sie do takiego interfejsu calkiem wygodny funkcjonalny, to KOMPLETNIE nie rozumiem czemu znajduje sie u gory ekranu zamiast z boku. gdyby byla mozliwosc personalizacji interfejsu moglo by byc ciekawie.

zwiń wątek abcman  12 stycznia 2009 o godz. 22:29 #
Gravatar

Spokojnie Panowie (i Panie)! To tylko graficzna burza mózgów w MS. To raczej nie jest gotowe międzymordzie. Na 18 miesięcy przed terminem?

 
 
zwiń wątek Adam  12 stycznia 2009 o godz. 23:15 #
Gravatar

A o funkcji Pivot toś słyszał?

zwiń wątek bumper  13 stycznia 2009 o godz. 0:21 #
Gravatar

ha! to ja już czemu w laptopie mam porty usb tylko z jednej strony :D

 
 
zwiń wątek riklaunim  13 stycznia 2009 o godz. 2:07 #
Gravatar

Może zakładają że użytkownicy i tak przyzwyczajeni są do narzędzi na górze / lewym górnym rogu ekranu?

 
zwiń wątek Magnes  13 stycznia 2009 o godz. 9:04 #
Gravatar

To że ludzie kupują szerokie ekrany, bo producentom taniej zrobić więcej cali jak ekran jest szeroki (ma mniejszą powierzchnię) i ludzie się na to nabierają, nie znaczy, że cały świat ma się przystosować do tych, co takie kupują, bo w biurach jednak kupuje się bardziej rozsądnie ekrany 5:4.

zwiń wątek JG  13 stycznia 2009 o godz. 9:38 #
Gravatar

No, one są takie szerokie raczej z powodu zwyczaju oglądania w nich filmów kinowych, gdzie się zdecydowanie lepiej sprawdzają od tych "rozsądnych"; no i jeszcze dlatego, że łatwiej na takim ekranie rozłożyć duzo okiem (sprawdzone doświadczalnie). Pozdrowienia

 
zwiń wątek BeCe  13 stycznia 2009 o godz. 10:10 #
Gravatar

Oczywiście, to znowu spisek tych podłych producentów. No bo przecież nie są panoramiczne dlatego, że ludzie widzą szerzej niż wyżej (mają oczy rozmieszczone poziomo, a nie pionowo).

 
zwiń wątek niedzwiedz_2  13 stycznia 2009 o godz. 15:07 #
Gravatar

Od kiedy rozsądne = mniej wygodne?

 
zwiń wątek abc  13 stycznia 2009 o godz. 15:09 #
Gravatar

Dobra, ale znajdź mi laptopa z ekranem niepanoramicznym. Już wszystkie Thinkpady (w tym 12") są sprzedawane z panoramicznymi, a to Thinkpady były właściwie ostatnim bastionem zwykłych ekranów.

 
zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 17:03 #
Gravatar

ŻAL MI CIE!!! "bo w biurach jednak kupuje się bardziej rozsądnie ekrany 5:4." Jakbyś chciał wiedzieć to właśnie w biurach, bardziej rozsądne są 16:9, ponieważ więcej dokumentów wejdzie nam na taki ekran. Jesteś po prostu GENIALNY!

zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 18:13 #
Gravatar

ale wy jesteście ŻAŁOŚNI!!! Skąd te minusy? Ach za pewne pracujecie w biurach i tak doskonale wiecie…(oczywiście to ironia) a może do żal dla nicka, haha żałosne ludki Linuksa!!!

 
zwiń wątek mmat2  13 stycznia 2009 o godz. 23:13 #
Gravatar

Nie wiem od kiedy ekrany są nośnikiem dokumentów (skoro więcej ich wejdzie na taki 16:9), ale to interesujące.

Zauważyłem, że w Twoich komentarzach pełno jest żalu (i żałości), biedny z Ciebie człowiek.

 
 
 
 
zwiń wątek Paranoik  12 stycznia 2009 o godz. 20:41 #
Gravatar

A gdzie sie podział MS Office 13 ? Boja sie czegos ?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek Ajnsztajn  12 stycznia 2009 o godz. 21:02 #
Gravatar

Nie będzie wersji 13. Uznali że 13 to pechowa liczba i pominą ją po prostu. Poważnie ;) :) .

zwiń wątek Mkbart  12 stycznia 2009 o godz. 22:30 #
Gravatar

No, niestety jakość aplikacji zależy o wiele bardziej od innych aspektów niż od numerku nazwy kodowej ;)

zwiń wątek Rsh  12 stycznia 2009 o godz. 22:55 #
Gravatar

W Chinach nie ma 4 pięter to i w Microsofcie może nie być 13-tych wydań software'u. :)

 
zwiń wątek pijaczek  13 stycznia 2009 o godz. 8:08 #
Gravatar

Co do numerku 4 to ms też go nie lubi (dx był w wersjach 1, 2, 2a, 3, 3a, 3b, i od razu 5 bez 4, windows 1.x, 2.x, 3.x, 95 (jedynie NT była 4.0));p

 
zwiń wątek Marcin "Ktos&qu  13 stycznia 2009 o godz. 11:22 #
Gravatar

A może 3, 4 i 5 nie lubi, bo z Worda 2.0 zrobił się od razu 6.0 w następnej wersji? ;-)

A propos "13" to np. CorelDRAW ma wersję X3, nie 13, po wersji 12.

 
 
zwiń wątek ak47  13 stycznia 2009 o godz. 22:01 #
Gravatar

No to 14 też odpada bo to neofaszystowska :)

zwiń wątek BigBen  14 stycznia 2009 o godz. 0:06 #
Gravatar

Chyba chodziło ci o liczbę 18 (A.H.) czyli pierwsza i ósma literę alfabetu łacińskiego

 
zwiń wątek ak47  14 stycznia 2009 o godz. 10:16 #
Gravatar

14 – od czternastu słów.

 
 
 
zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 17:05 #
Gravatar

a niby czego mają się bać? Po prostu to GŁUPI AMERYKAŃSKI przesąd. 13 pięter również nie ma w USA, są po prostu puste.

 
 
zwiń wątek sekibun  12 stycznia 2009 o godz. 22:37 #
Gravatar

wyciekły czy ktoś je wyciekł? bo mi się wydaje że ms chce byśmy się jego projektami bardziej zainteresowali co ma na celu skłonienie nas do kupna ich produktu. normalnie wydumałem teorię ^^.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek JG  13 stycznia 2009 o godz. 9:22 #
Gravatar

Reklama dźwignią handlu, zwłaszcza bezpłatna. Teraz już takie sensancje, rankingi, pierwsze testy etc. będą nam towarzyszyły nieustannie aż do dnia wydania. Tak jak w przypadku nowego super OS – Win7. Nie da się tego uniknąć.

zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 16:59 #
Gravatar

"…pierwsze testy etc. będą nam towarzyszyły nieustannie aż do dnia wydania…", czyż tak samo nie jest z OO, setkami Linuksów i innego ustrojstwa?

zwiń wątek maciek  14 stycznia 2009 o godz. 9:49 #
Gravatar

Ale OO i setki linuksów są wydawane przez uczciwych ludzi na uczciwych zasadach. Nie ma "płać haracz, albo produkt przestanie działać".

 
 
 
 
zwiń wątek fxd  12 stycznia 2009 o godz. 22:53 #
Gravatar

To jest na pewno concept-art, nie ma szans na to żeby to było działające GUI.

W ogóle: ZA DUŻO BŁĘKITNEGO. Wali po oczach…

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek AvantaR  12 stycznia 2009 o godz. 23:59 #
Gravatar

Nawet nie wiedzialem, ze ostatni ofis mial numer 12. Skad im sie te numerki biora o_O"?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek barteq  13 stycznia 2009 o godz. 0:32 #
Gravatar

Z generatora liczb losowych w Debianie.

zwiń wątek mmat2  13 stycznia 2009 o godz. 23:09 #
Gravatar

Ja myślę natomiast, że biorą je z /dev/null

A skąd się biorą na serio? Proste, 1*10+2*1=12, 1*10+4*1=14.

 
 
 
zwiń wątek Graham  13 stycznia 2009 o godz. 0:52 #
Gravatar

Dalej interfejsu nie poprawili tylko to dziadostwo :/ Open Office ma już lepszy, nie jakieś dziwadła i nikomu nie potrzebne bajery, to samo w 2007 było, za nic się nie sprawdza – lepszy interfejs był we wcześniejszych wersjach.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 16:57 #
Gravatar

no to żal mi cię, jak OO ma lepszy interfejs. Poza tym MSO ma lepsze dynamiczne formatowanie tekstu!

zwiń wątek Teodorek  13 stycznia 2009 o godz. 21:26 #
Gravatar

i ma publishera!

 
 
zwiń wątek mmat2  13 stycznia 2009 o godz. 23:06 #
Gravatar

Niektórzy mówią, że interfejs Office 2007 jest wygodny. No dobra, ale po co pakują go do WordPada i Painta w Windows 7?!

 
 
zwiń wątek wolodyjowsky  13 stycznia 2009 o godz. 4:46 #
Gravatar

No to teraz lecmy wszyscy po nowe najlepsiejsze kompy te z NASA na fali trza byc ;) kochany M$

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek LM  13 stycznia 2009 o godz. 8:49 #
Gravatar

Rzetelność "artykułu" na poziomie bloga.

30 sekund użycia wyszukiwarki pozwala mi dowiedzieć się, że wersja 14 nie pojawi się wcześniej niż w grudniu 2009. Ponieważ publiczna beta 2007 pojawiła się w maju 2007, najwcześniej za pół roku możemy spodziewać się testowej wersji 14. Ponieważ jednak wydanie Office2007 opóźniło się niemal o rok, zapewne to samo czeka 14. Pierwsza beta 14 miała pojawić się już w 2008. Zapewne ze względu na Vistę i pogarszający się image MSFT, producent postanowił przeczekać złe nastroje. Dlatego podejrzewam, że 14 pojawi się najwcześniej w 2010 tuż po Windows 7.

Jedno wiem na pewno: nigdy żadnego z tych programów nie użyję :)

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek szczerydobolu  13 stycznia 2009 o godz. 8:54 #
Gravatar

Fani FOSS mogą sobie pluć – prawda jest taka że wciąż w pracy biurowej w firmach MSOffice wyprzedza OpenOffice o lata świetlne pod każdym względem.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 10:29 #
Gravatar

Dokładnie, OO jest sto lat za MSO

zwiń wątek quest  13 stycznia 2009 o godz. 10:42 #
Gravatar

Zrób coś, aby zmniejszyć tę przepaść.

zwiń wątek szczerydobolu  13 stycznia 2009 o godz. 10:51 #
Gravatar

Ja nie mam w tym żadnych korzyści – mam pakiet Office 2007 na 10 stanowisk wykupiony. I za parę lat kupie następny – rocznie to groszowy koszt a wydajność i kombatybilność nie do zastąpienia.

 
zwiń wątek quest  13 stycznia 2009 o godz. 11:45 #
Gravatar

Więc skoro temat cię nie dotyczy i nie masz zamiaru zadziałać, to darowałbyś sobie komentarze.

Btw. Jest coś takiego jak "korzyść pośrednia", ale skoro jej nie widzisz, nie będę marnował swojego czasu na tłumaczenie tego aksjomatu. Nie mam w tym korzyści.

 
zwiń wątek marcinsud  13 stycznia 2009 o godz. 14:15 #
Gravatar

szczerydobolu

nie chcę zaczynać, ale niby z czym kompatybilny? Jest tak samo może nawet bardziej niekompatybilny między wersjami co oo.o. Chciałbym też się dowiedzieć z jakich funkcji korzystasz, których nie ma w innych pakietach, a są niezbędne.

 
zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 16:51 #
Gravatar

ja mam "coś zrobić"??? jaja sobie robisz chyba! Ja mogę ewentualnie zapłacić za produkt koncowy! Co zresztą zawsze robię! A co prawda zabolała? Kolego, taka jest prawda. OO jest w porównaniu do MSO zacofany. I wisi mi twój minus.

 
zwiń wątek Adam Oleksy  13 stycznia 2009 o godz. 18:53 #
Gravatar

eeee tam, LaTex rządzi!

 
 
zwiń wątek revcorey  13 stycznia 2009 o godz. 19:13 #
Gravatar

zadam niewygodne pytanie a czego ci brakuje?

Bo jak ja się orientuje tylko w paru niszach ms office ma przewagę funkcjonalności…

 
 
zwiń wątek JG  13 stycznia 2009 o godz. 11:39 #
Gravatar

@szczerydobolu (BTW dobry nick, z naciskiem na ból)

co do przodownictwa MSOffice, to może i racja, aczkolwiek (przypuszczam) akurat dla fanów FOSS ten fakt nie jest raczej specjalnie bolesny – pakiet biurowy to koniecznie to, czego w tym kręgu uzywa się najczęściej i najchętniej. Może i wyprzedza OOo pod każdym względem, tego nie wiem, osobiste doświadczenia nie zawsze to potwierdzają i nie chodzi tylko o sławną wsteczną kompatybilność aplikacji M$, tego, jak pisuje kolega trasz, standardu najbardziej standardowego w naturze digitalnej (do dziś mam jeszcze nieco plików Worda 2, które w miarę potrzeb i "na piechotę" utylizuję, bo sposób z wykorzystaniem worda 6 jakoś się zdezaktualizował). Aczkolwiek nie znam ostatnich wersji tego softu, może im się poprawiło. Z pewnością jednak OOo, mimo różnych irytujących wad, jest całkiem sprawnym urządzeniem do robótek biurowych. Zresztą obserwując sposób użytkowania tego rodzaju aplikacji w biurach, można stwierdzić, że oba pakiety są itak dużo za bardzo zaawansowane jak na czyniony z nich użytek, MS Works pewnie by w 90% sytuacji wystarczyły. Pozdrowienia

zwiń wątek and  13 stycznia 2009 o godz. 16:53 #
Gravatar

"Z pewnością jednak OOo, mimo różnych irytujących wad, jest całkiem sprawnym urządzeniem do robótek biurowych" Chyba DOMOWYCH

 
 
zwiń wątek Magnes  13 stycznia 2009 o godz. 11:52 #
Gravatar

Do mojego użytku domowego, jest dokładnie odwrotnie. Firmy nie mam, więc nie wiem jak się w firmie sprawuje MSO i OOo. :)

 
zwiń wątek Durian  13 stycznia 2009 o godz. 14:42 #
Gravatar

A ja nie rozumiem gdzie MSO jest lepszy od takiego OO. Pomijajac szybkosc dzialania jako ze na nowych komputerach jest to nikla roznica. Jak dla mnie OO ma lepszy interfejs, a reszta jest mocno porownywalna.

 
zwiń wątek mmat2  13 stycznia 2009 o godz. 23:02 #
Gravatar

Chyba "pod każdym względem" trochę przesadziłeś. I na pewno nie o lata świetlne.

Ostatnio w MS Office zabrakło mi kolumn w arkuszu kalkulacyjnym (taka dłuuuuga tabelka)… W OpenOffice 3.0 nieco ich dodali…

Zarówno MS Office jak i OpenOffice mają swoje zalety i wady. Według mnie MS Office jest o wiele gorszy od OpenOffice. To moje zdanie. Mam do niego prawo. Nikomu nie zamierzam jednak wmawiać, że tak jest. Nikogo nie zamierzam namawiać do "plucia sobie". Po prostu – to tylko moje zdanie, OpenOffice jest dla mnie lepszy.

 
 
zwiń wątek Franek  13 stycznia 2009 o godz. 9:05 #
Gravatar

, choć jeszcze wiele jest do zrobienia gdyż według mnie zbyt razi niebieski kolor.

ROTFL

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
zwiń wątek mmat2  13 stycznia 2009 o godz. 23:04 #
Gravatar

Mnie razi niebieski zwłaszcza wtedy, kiedy zobaczę go ZAMIAST MS Office i całego systemu :P

 
 
zwiń wątek Teodorek  13 stycznia 2009 o godz. 15:04 #
Gravatar

Przecie to fake! co to za hasła lorem ipsum etc?

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek user  13 stycznia 2009 o godz. 23:00 #
Gravatar

Co do Offica 14go to mam okazje go testowac (razem z Win7). Musze przyznać że chodzi bardzo ładnie (szybko i stabilnie). Interfejs w wersji którą mam ciut różni się od tej ze screena. Najwięcej zmian jest w nowym Outlooku – IMHO na lepsze.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek przemysław  14 stycznia 2009 o godz. 17:38 #
Gravatar

News jest do kitu, natomiast komentarze dwóch osobników ubawiły mnie niesamowicie. Cieszę się, że są tacy ludzie jak and i szczerydobolu, klauni są każdej społeczności potrzebni, inaczej społeczność zdechłaby z nadmiaru powagi.

Najbardziej w ich wykonaniu podobał mi się skecz z latami świetlnymi (dla tych, którym nie chce się przewijać strony przytoczę go):

szczerydobolu:

Fani FOSS mogą sobie pluć – prawda jest taka że wciąż w pracy biurowej w firmach MSOffice wyprzedza OpenOffice o lata świetlne pod każdym względem.

odpowiada mu and:

Dokładnie, OO jest sto lat za MSO

Takich perełek jest więcej, przejrzyjcie komentarze to napewno się pośmiejecie.

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 
zwiń wątek Energizer  14 stycznia 2009 o godz. 20:10 #
Gravatar

Kolorki nawet ładne ale interfejs, taki że (jak zwykle) za chiny się nie można połapać (nienaturalny, nielogiczny) i nie chodzi mi o to, że standardowy jest najlepszy.

PS. Skąd oni wytrzaskują tą numeracje – 7, 14???

(Poniżej tego poziomu komentarze nie będą zagnieżdżane)
 

Uwaga! Niektóre komentarze, m.in. te dodane przez niezalogowanych i nowych użytkowników, są ręcznie moderowane. Jeśli Twój komentarz nie ukaże się od razu, nie dodawaj go ponownie, tylko cierpliwie poczekaj na akceptację.

W komentarzach możesz używać prostych znaczników HTML. Przykłady:
  • Link: <a href="http://osnews.pl">OSnews: niusy IT</a>,
  • Wytłuszczenie: <strong>tekst pogrubiony</strong>,
  • Kursywa: <em>tekst pochylony</em>,
  • Przekreślenie: <strike>tekst przekreślony</strike>,
  • Kod: <code>printf("blok kodu");</code>,
  • Cytat: <blockquote>cytat</blockquote>
Uwaga: jeśli dodasz nieznany znacznik, będzie on niewidoczny, gdyż system filtruje takie znaczniki.

Wszystkie autorskie niusy w serwisie publikowane są na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 2.5 Polska.

Twoja sugestia